Monday, June 16, 2008

Mitt humör

Mitt humör förandras lätt. Jag tvättäde mina kläder. Jag har märkt att konstiga fläckar hade dykt upp på min nya T-tröjor, och de hade inte försvunnit i tvättmaskinen.

Detta lilla missöde helt demolerade mitt tidigare goda humör. Jag kände mig att ge upp helt. Jag ville bara låg fortfarande och aldrig ökä igen. Jag var palaryserad.  Det går inte att förtsatta städningen jag hade fått görä när tvättmaskiner körde sina program.

Detta dåliga humor Jag föll i förmodligen kommer att lämna sig så snabt och lätt som det blev, men jag finner det oroande hur lätt och extremt mitt humör hålla förandras.

P.S. Jag skrev denna text med hjälp av Google Translate. Det kommer förmodligen att innehålla fel. Jag hoppas om du läser detta och inte kan förstå eller hitta en självklar, dumma eller lustiga misstag kommer du att kommentera i. 

No comments: